تابستانه

ساخت وبلاگ

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

  • تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

    سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

    دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

    سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

    سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

    شروع سئو

    در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

    با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

    اهداف سئو 

    هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

    • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
    • باعث ایجاد برند می شود.
    • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
    • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
    • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
    • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

    سئو درون صفحه یا On Page SEO

    سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

    سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

    بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

    SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

    سئو کلاه سفيد یا White Hat

    به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

    سئو کلاه سیاه یا Black Hat

    به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

    انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

    استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

    • بهبود ساختار سایت
    • استراتژی کلمات کلیدی
    • استراتژی URL
    • بهینه سازی کد
    • پردازش کردن متن
    • بهینه سازی لینک های ورودی
    • استراتژی نام دامنه و هاست

    مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

    • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
    • اضافه کردن URL به نقشه سایت
    • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
    • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

    تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

    • افزایش لینک های خارجی
    • تغییر اسم فایل ها
    • لینک یک طرفه
    • کلمات کلیدی
    • استفاده از Meta Tag
    • استفاده صحیح از عنوان
    • استفاده از robots.txt
    • بهینه سازی محتوا

    منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

تکنيک هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,در,طراحی,وب,سایت, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:49

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 5

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 5

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,5, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:36

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال کرگدن

اين سريال در سبکي اکشن با رويکردي اجتماعيي ساخته شده است. پنج جوان که وارد يک چالش به نام چالش کرگدن مي شوند و هر کدام مهارت خاص خود را دارند. اين چالش باعث دوستي بين انها شده و وقايع غير قابل پيش بيني براي انها رقم زده است.

3r2y_h3.jpg

شعار اين سريال هم اين جمله است که : کرگدن نه شکار مي کند و نه شکار مي شود.

اين سريال را مي توانيد هم اکنون از لينک زير دريافت کنيد .

دانلود سريال کرگدن با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/rhino-first-season

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,کرگدن,با,لینک,مستقیم, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:24

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، کدام يک را انتخاب کنيم؟

احتمالا به خوبي در جريانيد که اين روزها بازار مهاجرت تحصيلي حسابي داغ شده و بسياري از افراد با آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر، اقدام به خروج از کشور مي کنند. حتما شما هم افراد بسياري را ديده ايد که در مسير مهاجرت تحصيلي به مشکل خورده اند و گاه نمي دانند دقيقا به چه نحوي بايد راه درست را پيدا کنند تا به خواسته خود برسند. پيشنهاد ما براي اين افراد، استفاده از آژانس هاي مهاجرتي است که مي تواند مسير را براي علاقه مندان به تحصيل در خارج از کشور، هموار سازد.

در اين گزارش مي خواهيم شما را با دو کشور مهاجر پذير آشنا کنيم و از دانشگاه هاي معتبر اين دو برايتان بگوييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا با تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش بيشتر آشنا شويد.

تحصيل در ايتاليا

تحصيل در ايتاليا، تصورش هم مي تواند براي بسياري از افراد جذاب باشد و سبب شود براي گرفتن پذيرش دانشگاهي و ويزاي ايتاليا دست به کار شوند. جالب است که بگوييم سال 2019 يکي از بهترين سال ها براي افرادي است که مي خواهند براي تحصيل در ايتاليا اقدام کنند زيرا اين کشور امکانات کم هزينه و بورسيه هاي متعددي را براي دانشجويان در نظر گرفته است و سبب شده افراد بسياري از کشورهاي گوناگون راهي ايتاليا شوند.

همچنين خوب است که بدانيد هزينه تحصيل در ايتاليا و همچنين هزينه زندگي در اين کشور به نسبت ساير کشورهاي اروپايي پايين است و شما مي توانيد به راحتي در ايتاليا زندگي کرده و درس بخوانيد.

از سوي ديگر بايد بگوييم اگر شما بتوانيد بورسيه دانشگاه هاي ايتاليا را دريافت نماييد، به احتمال بسيار زياد تحت پوشش هزينه زندگي نيز قرار مي گيريد و مي توانيد به راحتي و بدون دغدغه علاوه بر تحصيل، زندگي آرام و راحتي را نيز پشت سر بگذاريد. شما براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و روند دريافت بورسيه و کسب ويزاي تحصيلي ايتاليا را به آنها بسپاريد.

با کدام زبان جهت تحصيل در ايتاليا اقدام کنيم؟

بايد بگوييم شما مي توانيد تنها با کسب مدرک زبان انگليسي نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام کنيد اما بهتر است بدانيد که اگر مدرک زبان ايتاليايي داشته باشيد، به راحتي پذيرش خواهيد گرفت و مي توانيد شانس بيشتري براي تحصيل در اين کشور داشته باشيد. در واقع عموما دانشگاه هاي ايتاليا به زبان رسمي اين کشور تدريس مي کنند و يادگيري زبان ايتاليايي پيش از مهاجرت، براي شما يک امتياز محسوب مي شود.

آيا دانشگاه هاي ايتاليا معتبر هستند؟

شايد ميبايست تاکيد کنيم که تنها دليل مهاجرت تحصيلي به ايتاليا، جذابيت هاي اين کشور نيست و بسياري از افراد به دليل کيفيت دانشگاه هاي ايتاليا راهي آن مي شوند. در واقع شما اگر تصميم به تحصيل در ايتاليا را داريد، خوب است بدانيد با يک تير دو نشان مي زنيد، هم در کشوري فوق العاده جذاب زندگي مي کنيد و هم دانشگاهي معتبر را براي تحصيل انتخاب مي نماييد.

بايد بگوييم ايتاليا داراي دانشگاه هايي با رتبه عالي بين المللي است و شما در واقع اگر در يکي از آنها به تحصيل بپردازيد، در واقع در يکي از معتبرترين دانشگاه هاي دنيا روند تحصيلي خود را طي نمونه ايد. به طور نمونه مي توان به دانشگاه پلي تکنيک ميلان، دانشگاه هاي تورين، ترورگاتاي و ساپينزا رم و همچنين دانشگاه پياچنزا بولونيا اشاره کرد و مدعي شد اين دانشگاه ها همگي در رده هاي برترين دانشگاه هاي دنيا هستند.

همچنين نکته ديگر آن است که که دانشگاه هاي ايتاليا با وجود اعتبار جهاني، راحت ترين پذيرش را در دانشگاه هاي حوزه شنگن براي شما در نظر گرفته اند و بورسيه هاي تحصيلي بسيار مناسبي نيز دارند. شما مي توانيد براي مقاطع تحصيلي کارشناسي، کارشناسي ارشد و همچنين دکتري نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام نماييد.

تحصيل در اتريش

مهاجرت تحصيلي به اتريش يکي از پرطرفدارترن انواع مهاجرت است که ميان دوستداران تحصيل در خارج از کشور، علاقه مندان بسياري را به سوي خود جذب کرده است. يکي از مهمترين ويژگي هايي که تحصيل در اتريش دارد، آن است که تقريبا تحصيل در اين کشور رايگان بوده و هزينه زندگي در اتريش نيز به نسبت عموم کشورهاي اروپايي، بسيار کم است.

با کدام زبان براي تحصيل در اتريش اقدام کنم؟

تحصيل در اتريش برخلاف تحصيل در ايتاليا، تماما به آشنايي شما نسبت به زبان آلماني نيازمند است. به اين معني که اگر شما بتوانيد در داخل ايران زبان آلماني را آموزش ديده و مدرک معتبر دريافت کنيد، شرايطتان جهت پذيرش دانشگاه هاي اتريش يک گام جلوتر از ساير افراد است. البته اين کشور براي افرادي که زبان آلماني بلد نيستند اين امکان را فراهم کرده است که به مدت 3 ترم در دوره هاي آموزشي زبان آلماني در اين کشور شرکت کرده و در نهايت پس از کسب نمره قبولي، وارد دانشگاه شوند.

بايد بگوييم اين دوره ها داراي هزينه هستند و شما نمي توانيد مانند دانشگاه ها به صورت رايگان از آنها بهره مند شويد. هزينه آموزش زبان آلماني در کشور اتريش براي هر ترم، تقريبا 770 يورو است که شما اگر زبان آلماني را با مدرک معتبر بلد نباشيد، ميبايست اين دوره ها را بگذرانيد.

اعتبار دانشگاه هاي اتريش چقدر است؟

در ميان تعداد بي شماري از دلايل قانع کننده جهت تحصيل در اتريش، مي توان به ميزان اعتبار دانشگاه هاي اين کشور نيز اشاره کرد. در واقع بايد بگوييم تعدادي از معتبرترين دانشگاه هاي جهان در اين کشور قرار گرفته اند به گونه اي که در رتبه بندي دانشگاه هاي QS در سال 2018 ميلادي، هفت دانشگاه اتريش جايگاه برترين دانشگاه هاي دنيا را کسب کردند. دانشگاه وين که بزرگترين دانشگاه اتريش است، خود در رده نخست اين فهرست قرار دارد. 

آشنايي با موسسه دانش گستر کوه نور

موسسه دانش گستر کوه نور از سال 1386 با کسب مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فعاليت خود را جهت اعزام دانشجويان به خارج از کشور آغاز کرده و کشورهايي چون ايتاليا، اتريش، اسپانيا، پرتقال، فنلاند و... را در دستور کار خود دارد.

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,ایتالیا,و,تحصیل,در,اتریش,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:15

با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

درب آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد

انواع حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

آشنايي با حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  چيست؟

حفاظ ضد سرقت  آکاردئوني  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  و نکات آن

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئوني

در نهايت مي توان گفت که نصب درب آکاردئوني  کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ ضد سرقت آکاردئوني  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ شاخ گوزني با ما در تماس باشيد.

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,ضد,سرقت,آکاردئونی,آشنا,شوید!, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 222 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:14

با حفاظ بالکن  زيبايي و امنيت را براي خانه خود به ارمغان بياوريد!

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از راههايي که ميتوانيد توسط آن از خانه خود محافظت کنيد اين است که براي پنجره خود نرده نصب کنيد. در واقع حفاظ بالکن ، اگر به درستي و با ظرافت انتخاب شود، علاوه بر اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهد کرد به نماي ساختمان شما زيبايي خاصي را نيز خواهد داد.

همه ساختمان ها داراي يک يا چندين پنجره هستند که در واقع زيبايي ساختمان شما را تامين خواهند کرد. اين پنجره ها علاوه بر زيبايي، بايد امنيت را نيز براي شما ايجاد کنند. اين نرده ها يکي از بخش هايي است که از ورود غيرمجاز افراد از پنجره به داخل ساختمان جلوگيري خواهد کرد. همچنين اينطور گفته مي شود که در ساختمان هايي که بلند هستند و همچنين برج ها، حفاظ بالکن  براي حفاظت و ايمني بيشتر به کار ميروند تا از حوادث غيرمترقبه جلوگيري کنند. حفاظ بالکن  اما انواع مختلفي دارد اما پرفروش ترين و محبوب ترين آن حفاظ بالکن  استيل است.

 

حفاظ بالکن  استيل

حفاظ بالکن  استيل چيست؟

حفاظ هايي که به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند که از جمله آنها ميتوان به حفاظ بالکن  استيل اشاره کرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز کردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني که شما ميخواهيد از حفاظ بالکن  استيل استفاده کنيد بايد بدانيد که نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي که در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممکن است که در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شکسته شوند. در اينجاست که نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور که ميدانيد يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد در ساخت ساختمان به آن دقت کنيد. شايد اولين چيزي که افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميکنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ بالکن  استيل در واقع به شما کمک مي کند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

حفاظ بالکن  استيل از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور که از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس استيل هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده کنيد ميتوانيد از حفاظ بالکن  استيل 201 استفاده کنيد چرا که در آن ها از آلياژ و نيکل کمتري استفاده شده است. در اين نوع استيل ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مقرون به صرفه است.

اما اگر شما قصد داريد که حفاظ بالکن  استيل را براي خارج از خانه نصب کنيد بهترين راه اين است که از نرده هاي 304 استفاده کنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيکل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

حفاظ بالکن  براي شيشه هاي دوجداره

استفاده از اين نوع نرده ها در واقع به ساختمان شما زيبايي نيز خواهد بخشيد و شما ميتوانيد تا ساليان سال بدون نگراني از خراب شدن از آنها استفاده کنيد.

ويژگي حفاظ بالکن  استيل

·        اين نوع نرده ها زيبايي را براي ساختمان شما به ارمغان خواهند آورد.

·        اين نوع نرده ها دوام بسيار بالايي دارند.

·        اين نرده ها نيازي به نگهداري و تعمير نخواهد داشت.

·        شست و شو و تميز کردن آنها آسان است.

·        اين نوع نرده ها ضد زنگ هستند.

·        اين نوع نرده ها امنيت بالايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد.

·        اين نوع نرده ها از شيشه هاي شما در برابر انواع ضربه محافظت خواهند کرد.

·        حفاظ بالکن  استيل مقاوم است و استحکام بالايي دارد.

·        براق و ضد خش است.

·        در برابر حرارت، نور خورشيد و ديگر عوامل فرسايشي مقاوم هستند.

·        دچار تغيير رنگ نخواهند شد.

·        نيازي نيست که آن ها را رنگ بزنيد.

·        به مرور زمان کهنه نمي شوند.

·        در محيط هاي اسيدي و همچنين قليايي مقاوم خواهند بود.

·        قيمت بسيار مناسبي دارند.

·        ضد ميکروب هستند و خاصيت آنتي باکتريال دارند.

انواع مختلف حفاظ بالکن  استيل

حفاظ بالکن  استيل اما انواع مختلفي دارد که در اين بخش شما را با مهم ترين آن ها آشنا خواهيم کرد. يکي از انواع نرده فرفورژه ، نرده هاي افقي است که اغلب از آن در ساختمان ها استفاده مي شود. براي ساخت اين نوع نرده ها از استيل هايي با طول بيشتر از يک متر و ضخامت 25 ميليمتر استفاده مي شود. اگر طول پنجره اما بيشتر باشد ممکن است که طول اين نوع نرده ها به سه متر و ضخامت آن ها به 38 ميلي متر بالاتر هم برسد. در اين حال بايد يک فاصله دقيق هم بين استيل ها وجود داشته باشد که معمولا بين 12 تا 14 سانتي متر است و مانع از عبور افرادي خواهد شد که جثه هاي کوچک تر دارند.

توجه داشته باشيد که نرده هاي افقي در واقع براي محافظت از افراد نصب مي شوند و هرگز يک مانع جدي براي ورود سارقان نخواهند بود چرا که اين نوع نرده ها با استفاده از پيچ و مهره و همچنين يراق آلات به هم متصل خواهند شد و افرادي که به عنوان سارق به صورت غيرمجاز وارد اين قسمت ها مي شوند به راحتي ميتوانند اين اتصالات را جدا کنند. انواع ديگري از اين نوع حفاظ بالکن  استيل وجود دارند که از جمله آنها مي توان به نرده پروفيلي، عمودي، نرده هاي هلالي و ..... اشاره کرد. دقت داشته باشيد که هر يک از انواع اين نرده ها براي انواع خاصي از ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورتي که شما با يک متخصص در اين زمينه مشورت نکنيد ممکن است که نوع اشتباهي را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بهترين کار اين است که نصب اين نوع نرده ها را به يک متخصص در اين زمينه بسپاريد و از امنيت و زيبايي اين نرده ها لذت ببريد.

حفاظ آهني ديوار حياط     تماس با کارشناس 09123649705

حفاظ آهني درب آپارتمان تماس با کارشناس 09123649705

 

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : با,حفاظ,بالکن,زیبایی,و,امنیت,را,برای,خانه,خود,به,ارمغان,بیاورید!, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:29

نرده فلزي محوطه چيست؟

نرده فلزي يکي از راه هايي که ميتواند بدست آن ديوارها و همچنين خانه ها خويش را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، نرده فلزي محوطه است.  نرده هاي حفاظ به راستي باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خويش را حفظ کنيد. چه بسا فکر کنيد که اين پيشه آسان است اما در واقع نصب نرده فلزي محوطه يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب نرده فلزي محوطه و در ضمن نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

 

عوامل مؤثر بر برگزيدن گونه نرده فلزي محوطه

انتخاب نرده فلزي محوطه در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را لغايت مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين تقسيم شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع نرده فلزي محوطه آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده فلزي محوطه را حفظ کنيد. بايد در اين مقوله انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و در ضمن پيچيدگي هايي که در اين بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد که کار خريد و فروش نرده فلزي محوطه را به آساني اتمام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مشابه حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در بيرون از شهر حيات مي کنيد، نرده فلزي محوطه مي تواند دربرگيرنده شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما حتي مي توانيد از حفاظ هاي سنگين نيز استفاده کنيد.

نرده فلزي محوطه بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد نرده فلزي محوطه را خريداري کنيد مشابه دسته هاي ساير بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان باره استفاده قرار مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت کنيد.

 

ويژگي‌هاي نرده فلزي محوطه

شما بايد در حين خريد نرده به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. خاصيت هاي مختلف از آنگونه موارد زير مي توانند در خريد نرده فلزي محوطه حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ احد از مهم ترين موارد در انتخاب نرده فلزي محوطه است.

همانطور که گفتيم نزديک به کل حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده فلزي محوطه با ارتفاع بين يک متر الي يک متر و نيمه ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها نشانه گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد بلندي هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم داراي اهميت است که بلندي بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

تراکم و گونه نرده فلزي محوطه

تراکم حفاظ به راستي با به کارگيري ميله در بخش هاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم تقريبا  تر خواهد بود. تراکم زير به معني فاصله اغلب ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار اغلب خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده فلزي محوطه به گونه ها مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده نرده فلزي محوطه شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها به راستي به دليل همانندي زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين اسم شهرت مکشوف اند. خرج اين گونه نرده ها نسبت به ديگر نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات به راستي محدوده بها مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و بلندي آنها ارتباط دارد. اين گونه نرده فلزي محوطه معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از دسته آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا  نشدني-ناشدني است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل بهره‌گيري خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين برتري هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي قشنگ آن را دو چندان کنيد.

 

نرده فلزي محوطه سرنيزه اي

يکي از انواع نرده فلزي محوطه، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکتا از انواع نوستالژيک حفاظ ها به احصاييه مي آيد که کل ما آنها را ميشناسيم. کماکان مي نا گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم هستي دارد. اين فرآورده هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع گوناگون ساخته خواهد شد. اين فرآورده حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع ??? متري، ??? متري و همچنين ??? متري اشاره کرد.

نرده فلزي محوطه ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يکتا از انواعي است که بايد آن را باره استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين مقوله مورد کاربرد قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه هستي دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد گونه ها باستاني ترين از اين نرده ها نيز هستي دارد که ميله هايي عمود بودند که راز آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در گونه ها ديوارها مورد دربايستن است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده فلزي محوطه را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين گويه بهره‌گيري کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نرده,فلزی,محوطه,چیست؟, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 195 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:19

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:48

کتاب جشن بي معنايي

کتاب جشن بي‌معنايي اثري است از نويسنده ي نامي چک، ميلان کوندرا، که از محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين نويسندگان جهان به حساب مي‌آيد. ميلان کوندرا در جشن بي‌معنايي از اصلي‌ترين مشکلات بشر مي‌گويد بي‌آنکه حتي يک جمله حرف جدي زده باشد. او جشن بي ‌معنايي را تحت‌تأثير حقيقت دنياي معاصر به نگارش درآورده است اما درعين‌حال تمام تلاش خود را کرده تا از جديت و واقع‌گرايي دوري کند. «ديگر خيلي وقت است که همه مي‌دانيم نمي‌شود ورق را برگرداند، نمي‌شود اين دنيا را تغيير داد و نمي‌شود از گذر سريع و هولناکش فرار کرد. تنها مي‌شود دوام آورد و براي آن هم تنها يک راه ممکن هست: آنکه اين دنيا را زياد جدي نگيريم.»

ديگر آثار ميلان کوندرا

از ديگر آثار ميلان کوندرا مي‌توان به شوخي، سبکي تحمل‌ناپذير هستي، جاودانگي و مهماني خداحافظي  اشاره کرد. افرادي که با آثار ديگر ميلان کوندرا آشنايي دارند مي‌دانند که دوري از جديت خصيصه‌اي است که بيش از همه بايد در آثار او انتظارش را داشت. در بسياري از بخش‌هاي کتاب جاودانگي مي‌بينيم که گوته و همينگوي با يکديگر گل مي‌گويند و گل مي‌شنوند و اوقاتشان را به خنده سپري مي‌کنند. در کتاب آهستگي، ورا، همسر ميلان کوندرا، به شوهر خود اينگونه مي‌گويد که «بارها به من گفتي که يک روز کتابي خواهي‌نوشت که حتي يک کلمه حرف جدي در آن نباشد؛ به تو اخطار مي‌دهم؛ مراقب باش. دشمنانت هميشه در کمين هستند.»

حالا ديگر کار از مراقب بودن گذشته است؛ حال کوندرا بالأخره کاملاً متوجه شده که رؤياي تأليف چه کتابي را در سر دارد و نتيجه نيز کتابي است که پيش‌روي ماست و گويي جمع‌بندي تمام آثار او تاکنون است؛ جشن بي‌معنايي. جشن بي‌معنايي گونه‌ي غريبي از جمع‌بندي است؛ ميلان کوندرا حتي پايان آن را نيز غريب نوشته است. کتاب جشن بي‌معنايي خواننده را به خنده مي‌اندازد؛ خنده‌اي غريب که سببش زمانه‌اي است که در آن زندگي مي‌کنيم؛ زمانه‌اي که از هرگونه مزاح خالي است و همين موضوع آن را مضحک مي‌کند. ديگر چه مي‌توان گفت؟ هيچ، جز آنکه اين کتاب را مطالعه کنيد.

 جشن بي معنايي کتابي است درباره‌ي وجود انسان‌ها؛ درباره‌ي اين حقيقت که ما با گذر زمان بي‌معناتر مي‌شويم. يا ديگر کسي يادي از ما نمي‌کند، يا آن‌هايي که به يادمان مي آورند کساني هستند که هرگز ما را درست نمي‌شناختند. «دوست من، بي‌معنايي جوهر وجود ماست.»

ميلان کوندرا

ميلان کوندرا نويسنده‌ي چک و فرانسوي است که اصليت چکي دارد و از سال ????، دوران تبعيد خود را در کشور فرانسه گذرانده است. کوندرا در سال???? شهروند فرانسه شد. کوندرا را بيشتر با آثار شوخي، سبکي تحمل‌ناپذير هستي و کتاب خنده و فراموشي مي‌شناسند. کوندرا آثار خود را هم به زبان فرانسه و هم به زبان چک تأليف کرده است. او خود ترجمه‌ي آثارش را به فرانسه انجام مي‌داد؛ پس ترجمه‌هاي او در اصل، آثار تأليفي هستند.

آثار ميلان کوندرا به‌دليل سانسورهاي دولت کمونيست چکوسلواکي، تا زمان فروپاشي دولت در انقلاب بنفش و در سال ????، در خاک مادري‌اش ممنوعه به حساب مي‌آمدند. کتاب جشن بي‌معنايي او به قلم قاسم صنعوي به فارسي برگردانده شده است.

خريد اينترنتي کتاب از کتاب فروشي کاواک

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : کتاب,جشن,بی,معنایی, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:33

چاپ آنلاين و اهميت بسيار زياد اين نوع سفارش در جوامع آنلاين امروزي

 

مشغله هاي زندگي در دنياي امروز و اهميت زمان

با توجه به مشغله هاي فراوان در جوامع امروزي و نداشتن زمان و حتي انرژي و حوصله کافي براي انجام برخي کارها در روزمرگي هاي خود دچار مشکل و سردرگمي شده ايم.

  • خريد مواد مصرفي و خوراکي براي خانه و محل کار
  •  پيدا کردن و رزرو بليط مناسب هواپيما براي مسافرت آينده
  •  بررسي و مقايسه ميان گزينه هاي خريد و ...

نمونه هايي از اين قبيل مشکلات است .

مشتريان عزيز عرصه چاپ ، در بحث سفارش چاپ نيز هميشه با مشکلاتي روبرو بوده اند . مشکلاتي از قبيل هدر رفتن وقت در خيابان ها براي پيدا کردن نزديک ترين و يا بهترين چاپ خانه ، استعلام و مقايسه قيمت ها ، دريافت زمان دقيق تحويل سفارش ، عدم تغيير قيمت محصول در زمان ثبت سفارش تا دريافت آن و ... که بهترين گزينه براي اين مشتريان هميشه سفارش چاپ آنلاين بوده است .

چاپ آنلاين و مزيت هاي بي نظير

چراکه فقط در بررسي تحت وب مي توان :

  • در کمترين زمان نزديک ترين چاپخانه ها را يافت !
  • قيمت محصولات را استعلام گرفت و با کمال خونسردي با هم مقايسه کرد
  • زمان تحويل محصول را در فاکتور خود به صورت دقيق و ثبت شده دريافت کرد
  • مبلغ سفارش را براي اطمينان از عدم تغيير مبلغ سفارش و به راحتي هرچه تمام به صورت اينترنتي پرداخت نمود .

فقط در چنين شرايطي هست که کاربر مي تواند در چند دقيقه يک سفارش کاملا لذت بخش را به ثبت برساند و منتظر دريافت سفارش خود در محل کار و يا منزل خود باشيد .

انواع محصولات ما در بخش چاپ آنلاين سايت چاپلند

اگر بخواهيم به صورت خلاصه پرطرفدارترين محصولات از ديدگاه کاربران را نام ببريم بايد به :موارد ذيل اشاره کرد :

  • کارت ويزيت
  • تراکت
  • بنر تولد
  • بنر خير مقدم
  • بنر ترحيم
  • ماگ
  • کارت دعوت
  • چاپ استيکر

 

ادامه مطلب : چاپ آنلاين

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : چاپ,آنلاین,و,اهمیت,بسیار,زیاد,این,نوع,سفارش,در,جوامع,آنلاین,امروزی, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 263 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:41

نرده بالکن

نرده بالکن شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنيد،

به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالکن است استفاده از نرده هاست.

با اينکه تصور مي شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست.

اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد.

آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از انواع نرده آهني به شما کمک خواهد کرد.

که امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد کنيد.
 

انواع نرده تراس و بالکن

شما ميتوانيد از انواع نرده آهني براي اين کار استفاده کنيد.

دقت داشته باشيد که نرده تراس و بالکن هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند.

و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند.

آنچه که بايد بدانيد اين است که استفاده از نرده تراس و بالکن به شما چه کمکي خواهد کرد.

اين نرده ها در واقع در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد اما بايد بدانيد که نکته مهم اين است.

که اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالکن مورد استفاده هستند

و اين تراس و بالکن هم در معرض ديد همگان قرار دارد.

آنچه که بايد بدانيد اين است که در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد کنيد.

حفاظ آهني به شکل نيزه

يکي از انواع حفاظ هايي که ميتوانيد به عنوان نرده تراس و بالکن از آن استفاده کنيد.

انواعي است که مانند يک نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض کنيد.

دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها در عين حال اينکه

به شما يک نماي زيبا خواهند داد به شما اين امکان را مي دهند.

که کار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه که بايد را داشته باشيد.

دقت کنيد که نه تنها براي خانه، بلکه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده کنيد.

دقت داشته باشيد که شايد مهمترين بخش در انتخاب يک خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد.

پس نرده آهني از اهميت بسياري برخوردار است.
 

نرده تراس و بالکن فلزي

شما ميتوانيد انواعي از نرده تراس و بالکن را استفاده کنيد.

که در عين اينکه امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد به شما کمک خواهند کرد.

که رنج گسترده اي از انتخاب هاي مناسب داشته باشيد.

اين کار در عين اينکه براي شما سودآور خواهد بود يک نوع سرمايه گذاري روي امنيت خواهد بود.

و شما ميتوانيد هر آنچه که بايد را توسط آن ها برآورده کنيد.
دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها مورد استفاده هستند.

که شما ميتوانيد آن ها را با استفاده از جنس هاي مختلف در دست داشته باشيد.

همانطور که ميدانيد اين نوع حفاظ ها در جنس آهني و يا فولادي يکي از بهترين انواع حفاظ ها خواهند بود.

و به شما کمک مي کنند که امنيت را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد.
بهترين کاري که در زمينه انتخاب حفاظ آهني  ميتوانيد آن را انجام دهيد اين است.

که از يک فرد متخصص در اين زمينه کمک بگيريد. اين افراد تمامي زواياي ساختمان شما را مورد بررسي قرار مي دهند.

و در نهايت شما قادر خواهيد بود که با استفاده از آخرين تکنولوژي هاي روز و تمامي آنچه که بايد در اين زمينه امنيت ساختمان خود را برقرار کنيد.

نرده تراس و بالکن فرفورژه

يکي از انواع نرده هايي که امروزه حتي به عنوان نرده ديوار هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

نرده تراس و بالکن فرفورژه است.

شما ميتوانيد از انواع مختلفي از اين نرده حفاظ آهني استفاده کنيد البته اين نوع نرده ها ميتوانند.

با توجه به آنچه که شما ميخواهيد متفاوت باشند.

بعضا براي شما هم پيش آمده است که ساختمان هايي را ديده ايد که مي تواند.

به شما الهاماتي در زمينه انتخاب نرده مورد نظر شما را بدهند. دقت داشته باشيد.

که اين کار در واقع براي شما به عنوان يک فرد مبتدي در اين زمينه آسان نخواهد بود .

و اگر شما اطلاعات کافي را در اين زمينه نداشته باشيد دچار مشکلات خواهيد شد.
بهتر است که بيش از هرچيز منطقه خود را مشخص کنيد.

برخي از مناطق هستند که در ان ها امنيت تا حد بسيار زيادي تامين مي شود.

و به همين دليل هم ديگر مهم نيست که شما بخواهيد از اين حفاظ آهني به چه منظوري استفاده کنيد.

و ميتوانيد زيبايي را بيشتر مد نظر داشته باشيد.

از سوي ديگر اما اينکه شما بخواهيد اين نوع نرده آهني را براي انواع بخش هايي که امنيت در آنها وجود ندارد.

استفاده کنيد، بيشتر نيازمند اين است .

که شما تمامي نکات مربوط به امنيت را مورد بررسي قرار دهيد و بدانيد.

که اين کار به شما کمک خواهد کرد که تمامي آنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود ايجاد کنيد

خريد نرده تراس و بالکن

شما ميتوانيد کار خريد نرده آهني را از يک متخصص در اين زمينه انجام دهيد.

افراد بسيار زيادي هستند که به شما اين اجازه را مي دهند که کار خريد خود را به آساني انجام دهيد.

اين افراد در واقع تمامي راهنمايي هاي لازم را به شما در اين زمينه خواهند داشت.

و به شما اجازه مي دهند تا آنچه که بايد را در مورد خريد نرده تراس و بالکن بدانيد.
اين کار شايد در ابتدا در نظر شما بي معني باشد و شما بتوانيد کار خود را بدون کمک يک متخصص هم انجام دهيد.

در نهايت اما به اين نتيجه خواهيد رسيد که اين نکات به شما کمک مي کند.

که يک انتخاب مناسب تر داشته باشيد.

امروزه با توجه به اينکه افراد مختلفي اقدام به خريد و فروش و بعضا نصب اينگونه نرده ها مي کنند،

اينکه شما بتوانيد کار خود را به يک متخصص در اين زمينه بسپاريد به شما کمک مي کند.

که امنيت را بيشتر ايجاد کنيد.

نبايد به همه افراد در اين زمينه اعتماد کنيد چرا که ممکن است اعتماد شما مشکل ساز شود.

و شما دچار مشکلات در اين زمينه شويد.

شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنيد،

به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالکن است استفاده از نرده هاست.

با اينکه تصور مي شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست

اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه که بايد بدانيد اين است

که استفاده از انواع نرده تراس و بالکن به شما کمک خواهد کرد که امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد کنيد.

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نرده,بالکن, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 163 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:20

ارائه بهترين خدمات و تشريفات مجالس

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادي هستيد که دوست داريد هر مجلسي که برگزار مي کنيد زبانزد فاميل باشد و به بهترين نحو ممکن برگزار شود، بهتر است که به دنبال انتخاب مناسب در خصوص ارائه تشريفات مجالس باشيد. اين شرکت ها براي برگزاري انواع جشن ها و حتي مراسم ترحيم به شما کمک مي کنند تا به بهترين نحو ممکن از مهمانان خود پذيرايي کنيد و هيچگونه دغدغه ‌اي براي برگزاري مجالس مختلف نداشته باشيد.

برگزاري تشريفات مجالس

برگزاري مجالس باشکوه و بي ‌نظير جزو آن دسته از مواردي است که هر فردي به دنبال آن است. از اين رو براي برگزاري هر مجلسي دغدغه‌ هاي زيادي براي ميزبان وجود دارد تا بتواند به بهترين نحو ممکن اين مجلس را به پايان برساند. براي اينکه دغدغه و استرس خود را کم کنيد و بتوانيد در کنار پذيرايي بي نظير از مهمانان خود از اين جشن نيز لذت ببريد بهتر است به دنبال انتخاب شرکت هاي مناسب ارائه دهنده بهترين تشريفات مجالس تهران باشيد. اين شرکت ها با کادر کاملا مجرب و تجربه کافي که دارند تمامي استانداردهاي لازم براي برگزاري مراسم را مورد توجه قرار داده و اين امر موجب مي ‌شود جشن هاي شما به بهترين نحو ممکن برگزار شود. از طرفي در نظر گرفتن سليقه شما براي برگزاري اين جشن ها نيز بسيار مورد توجه کادر اين شرکت ها مي باشد. با اين وجود شما مي‌ توانيد مجلسي باشکوه و متناسب با سليقه خود برگزار کنيد.

lv4l_m4.jpg

تشريفات مجالس عروسي

با وجود آنکه شب عروسي يکي از شب هاي به يادماندني و بي نظير براي عروس خانم ها و آقا دامادها مي باشد، پس لازم است که در برگزاري آن تمامي سعي خود را کرده تا بتوانيد شبي رويايي را براي خود بسازيد. در اينجا شما مي توانيد از شرکت ‌هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس عروسي کمک گرفته و حرفه اي ترين و بهترين خدمات تشريفات عروسي را دريافت کنيد. از جمله مهمترين تشريفات عروسي گل آرايي است به طوري که اين امر مي تواند در جذابيت فضاي برگزاري جشن تاثير بسزايي بگذارد. در شرکت هاي تشريفات مجالس عروسي سعي مي شود تا زيباترين گل آرايي استفاده شده و فضاي شيک و جذاب براي عقد آقا داماد و عروس خانوم به وجود آيد.

انتخاب باغ عروسي، حرير آرايي، آتليه فيلمبرداري و عکاسي، خدمات عروس و داماد، انتخاب موزيک و دي جي براي مراسم عروسي و خدمات پذيرايي عروسي از ديگر خدمات ارائه شده در اين شرکت ها مي باشد. به طوري که در اين ميان مي ‌توان گفت پذيرايي از مهمانان نيز جزو مهمترين موارد است که مي تواند در کيفيت مجالس تاثير بگذارد. اين شرکت ها با کادر مجربي که دارند طبق نظريه شما بهترين غذاها را تدارک ديده و از مهمانان عزيز پذيرايي مي کنند. همچنين انتخاب آتليه عروسي از ديگر خدمات ارائه شده توسط اين شرکت ها مي باشد.

 

خدمات مجالس سالگرد ازدواج

يکي ديگر از تشريفات مجالس که در حال حاضر بسيار مورد توجه افراد قرار مي‌ گيرد، براي برگزاري سالگرد ازدواج است؛ زيرا اين روز يکي از مهمترين روزهاي زندگي افراد بوده که بايد مانند مراسم ازدواج باشکوه و زيبا برگزار شود. براي اينکه بتوانيد مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد، لازم است يک غذاي بسيار لذيذ تهيه کرده و در کنار دسر و کيک خوشمزه آن را ميل کنيد. خريد يک هديه مناسب براي تبريک مراسم سالگرد ازدواج نيز ضروري مي باشد. همچنين ايده هاي بسيار ديگري وجود دارد که استفاده از آن به شما کمک مي کند تا مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد. حال افراد زيادي با وجود مشغله هاي کاري که در دنياي امروز دارند طبيعتا براي برنامه‌‌ ريزي در اين‌ باره وقت کافي نداشته که در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم از خدمات تشريفات مجالس استفاده کنيد و اين جشن را به بهترين نحو ممکن برگزار نماييد.

 

خدمات مجالس نامزدي

اولين جشني که براي زوج ها در ابتداي راه برگزار مي شود جشن نامزدي است که اين جشن معمولا براي دختر و پسر برگزار مي شود تا بتوانند به صورت توافقي مدتي را در اين دوران نامزدي سپري کرده و نقاط قوت و ضعف يکديگر را بشناسند. دوران شيرين نامزدي مي‌ تواند براي هر کسي جذابيت خاص خود را داشته باشد. طبيعتا اگر مجلس نامزدي نيز با استفاده از ايده هاي شرکت هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس برگزار شود، يکي از بهترين و شيرين ترين روزها در ذهن زن و شوهر رقم خواهد خورد. اين جشن معمولا در کنار دوستان و نزديکان برگزار شده و از جمله مهمترين کارهايي که براي برگزاري اين مجلس لازم است انتخاب تالار عروسي، خريد لباس، انتخاب سفره‌ عقد، خريد حلقه، رزرو عکاس و فيلمبردار، دعوت مهمان، انتخاب ديجي و نوبت آرايشگاه مي باشد که شما مي توانيد بدون هيچ دردسري تمام اين موارد را به افراد با تجربه در اين زمينه بسپاريد.

تشريفات مجالس تولد

شايد جشن عروسي و نامزدي جزو آن دسته از جشن هاي مهم در زندگي هر فرد باشد که شايد تنها يک بار رخ دهد، اما يکي از بهترين و مهمترين روزهاي زندگي افراد به خصوص کودکان روز تولد آنها است که دوست دارند اين روز را در کنار دوستان خود سپري کرده و خاطره خوشي را رقم بزنند. اگر قصد داريد کودک خود را خوشحال کنيد يا براي کار بسيار خوبي که انجام داده است او را تشويق کنيد حتما قول برگزاري يک جشن تولد بي ‌نظير را به او خواهيد داد.

براي اين امر شما مي‌ توانيد از بادکنک آرايي زيبا استفاده کرده و جشن تولد را با تم ويژه اي که کودک دوست دارد مزين کنيد. مثلا براي اين تم مي توانيد از شخصيت هاي کارتوني استفاده کنيد. انتخاب موزيک مناسب براي تولد نيز در برگزاري هرچه بهتر جشن بسيار مهم است که تمامي اين موارد لازم است طبق اصول و توسط کادر مجرب صورت گيرد.

خدمات مجالس فارغ التحصيلي

و اما يکي ديگر از مراسمي که براي برگزاري هر چه بهتر آن نياز به شرکت هاي تشريفات مجالس مي باشد، برگزاري مجالس فارغ التحصيلي است. در روز فارغ التحصيل شدن شما مي ‌توانيد با برگزاري جشن لوکس، با استفاده از بهترين تزيين و سفره آرايي از دوستان و خانواده تان پذيرايي کرده و آنها را نيز در شادي خود شريک بدانيد. براي اينکه اين جشن نيز به بهترين نحو ممکن انجام گيرد لازم است از افراد باتجربه کمک گرفته شود.

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : ارائه,بهترین,خدمات,و,تشریفات,مجالس, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:34

کابين دوش شيشه اي حمام و پارتيشن بندي سرويس بهداشتي

کابين دوش شيشه اي  يک وسيله تجملاتي نيست و بسيار پُر کاربرد و يک وسيله مورد نياز روزانه است. البته مدل ها و طرح هاي مختلف کابين دوش منجر به نامگذاري کابين دوش هاي ساده و تجملاتي شده است ولي با اين وجود نبايد فراموش کرد که حمام کردن و آب تني يک نياز روزمره و غير تجملاتي است. با اين وجود قيمت يک کابين دوش ساده نسبت به يک کابين دوش تجملاتي پايين‌تر است، در بسياري از موارد کاربرد بيشتري نسبت به کابين دوش هاي تجملاتي دارد که از آن جمله مي‌توان به لک‌پذيري کمتر فريم‌هاي ساده اشاره کرد.

کابين دوش شيشه اي براي حمام هاي کوچک و بزرگ مناسب است و در طرح هاي مات و شفاف و ... توليد و عرضه ميگردد. کابين دوش مات و کابين دوش شفاف هر دو با استفاده از شيشه هاي سکوريت و و يا شيشه لمينت نشکن توليد ميشوند.

ويژگي‌هاي کابين دوش شيشه‌اي

  • استحکام بسيار بالا و مقاومت در برابر ضربه
  • ضخامت هاي مختلف
  • عايق صوتي و حرارتي ايدآل
  • گستردگي در طرح و اشکال مختلف
  •  نصب سريع و آسان و با هزينه بسيار پايين
  • در انواع مختلف مات و شفاف و طرح‌هاي شيک و زيبا

شرکت آنلاين دُر انواع مختلف کابين دوش شيشه اي حمام و پارتيشن بندي سرويس بهداشتي با استفاده از شيشه هاي مات و شفاف را به بهترين شکل و با کيفيت عالي اجرا ميکند. پارتيشن هاي شيشه اي حمام اجرا شده توسط شرکت آنلاين دُر را ميتوانيد در وبسايت ما ببينيد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

--------------------------------------------------

لينک فيلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/nyAsm

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : کابین,دوش,شیشه,ای,حمام,و,پارتیشن,بندی,سرویس,بهداشتی, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:19

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,غیر,قابل,انکار,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 195 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:12

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:36

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

i751504_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2sbjuJY

  

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : هزینه,ارتودنسی,فک,بالا,و,پایین, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:53

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : مشاوره, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:35

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک آخرین به روز رسانی 14 سپتامبر 2018 ·09124372935 نوشته شده توسط ehsangodarzi

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک نصب درب کرکره ای لیست قیمت کرکره برقی

 

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: پارکینگ بخش بسیار مورد استفاده در خانه است، برای ذخیره سازی ماشین های خود، ایجاد یک کارگاه،

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک  برای ذخیره سازی همه چیز از تجهیزات ورزشی به دکوراسیون کریسمس. به همین دلیل است که شما نیاز به یک درب گاراژ بزرگ -

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: برای اطمینان از اینکه شما می توانید به راحتی به گاراژ دسترسی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که اموال شما امن است. یک گزینه عالی و محبوب درب گاراژ کرکره غلتک است.

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: انواع درب کرکره ای در اینجا برخی از گزینه های موجود برای شما در دسترس هستند اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید یا اگر آماده باشید تا از درب خارج شوید، با متخصص گاراژ محلی یا درب غلتکی خود تماس بگیرید.

xmh0_1.jpg

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک و درب پارکینگ دستکاری شده

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک درب پارکینگ یکی از فولاد های پوشانده شده است و رول بالا و پایین برای دسترسی به پارکینگ. اگر آن را به صورت دستی مدیریت کنید،

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: به سادگی از یک کلید برای قفل کردن یا باز کردن آن استفاده کنید و آن را بالا ببرید یا با استفاده از دسته باز شده آن را بکشید.

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک: این گزینه عالی است اگر شما در بودجه هستند و آنها تعمیر و نگهداری فوق العاده کم است.

همه شما باید انجام دهید این است که گه گاه چک کنید و تمیز کنید و درب ها باید سال ها و سال ها ادامه داشته باشد.

 

درب کرکره غلتکی وقیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک

xmh0_1.jpg

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک درب پارکینگ به طور خودکار عمل می شود

قیمت فروش انواع کرکره برقی اتوماتیک جایگزینی برای شاتر رول دستی، اتوماتیک است.

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : انواع,کرکره,برقی,اتوماتیک, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:08


Both Iran tourism are used interchangeably when you hear about the country and also while you

are on the ground

0vi_1.jpg

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : tourism, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 2:56

لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser

سیستم لیزر دایود بر خلاف لیزر الکساندرایت که از گروه لیزرهای جامد میباشد از گروه لیزرهای نیمه هادی بوده و عملکردی در طول موج ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر را دارد. این لیزر عموما با طول موج استاندارد ۸۰۸ نانومتری مورد استفاده قرار میگیرد ، این طول موج بلند موجبات نفوذ عمیق تر به پوست را فراهم می کند و نقطه اثر آن نواحی عمیق تر فولیکول است.

عملکرد لیزر دایود بر روی موی ضخیم و تیره مناسب است. لیزر دایود ریشه موهای زائد را مورد هدف قرار می دهد بنابراین انتخاب مناسبی برای بخش پشت بدن و بیکینی است.

دستگاه لیزر دایود رازورلیز یا رازولیز ، لیزر دایود با طول موج 808 نانومتراست .طول موج  رازولیز رنگدانه های سیاه فولیکول مو را هدف قرار میدهد و به راحتی مو را تخریب میکند.

ویژگی های لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

  • ساخت شرکت سینکوهرن
  • سورس دستگاه ساخت شرکت جینوپتیک لیزر آلمان
  • دارای تاییدیه FDA
  • هندپیس بسیار سبک
  • دارای کریستالی از جنس یاقوت سفید
  • مجهز به سیستم کولینگ قوی جهت کاهش درد و بدون ریسک سوختگی
  • سیستم نرم افزاری بسیار قوی  جهت درمان تمام تیپهای پوستی و انواع موها حتی نازک و کرکی
  • لنز کالیمیت جهت دستیابی به منبع انرژی مداوم و یکنواخت و کاهش درد
  • سرعت بالای کار
  • دارای واتر پمپ آمریکایی
  • دارای پاور قدرتمند ژاپنی
  • پایداری انرژی رازولیز در بلند مدت

کاربردهای لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

  • ازبین بردن انواع موها حتی موهای نازک و کرکی
  • قابل استفاده در تمامی تیپهای پوستی حتی پوستهای تیره

مزیت دستگاه لیزر دایود رازورلیز نسبت به سیستمهای مشابه :

به خاطر داشتن سیستم نرم افزار قوی و قابلیت تنظیم کلیه پارامترها روی دستگاه و پروتکل مطابق با تیپهای پوستی ایرانیها قابلیت درمان تمام تیپهای پوستی وانواع موها حتی نازک وکرکی را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishro- teb.com

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : لیزر,دایود,رازورلیز,Razorlase,Diode,Laser, نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 195 تاريخ : جمعه 9 فروردين 1398 ساعت: 18:58

لینک دوستان

خبرنامه